Polityka Dotycząca Wypłat

GratoWin dokłada wszelkich starań, aby żądanie wypłaty zostało przetworzone szybko i sprawnie. Wnioski o wypłatę należy składać za pośrednictwem sekcji wypłaty w Kasie lub klikając przycisk „Wypłata” w lewym dolnym rogu ekranu. Aby wypłacić wygraną, należy wpłacić co najmniej jeden depozyt.

Aby dokonać wypłaty, należy spełnić minimalne wymagania dotyczące obracania środkami bonusowymi. Nie pobieramy żadnych opłat z tytułu usługi wypłaty, jednak bank lub podmiot przetwarzający płatności może pobrać opłatę za przetworzenie wypłaty.

Minimalna kwota wypłaty wynosi € 10, a minimalna kwota wypłaty dokonywanej przelewem wynosi € 50. Minimalna kwota wypłaty dla wszystkich krajów spoza UE wynosi € 200. Wszelkie wypłaty powyżej € 200 wymagają przeprowadzenia procedury weryfikacji: dowodu tożsamości, wieku i miejsca zamieszkania. Jednakże zastrzegamy sobie prawo do wymagania weryfikacji przy dowolnej kwocie wypłaty oraz w każdym przypadku, w którym mamy jakiekolwiek podejrzenia.

Domyślny limit wypłaty wynosi € 500 w okresie jednego miesiąca (nie dotyczy poziomu podstawowego). Kwota wypłaty zależy od osiągniętego poziomu VIP i zgromadzonych punktów za dany miesiąc na podstawie zakładów zawartych w danym okresie za rzeczywiste środki. Patrz tabela poniżej:

Poziom VIP
Maksymalna kwota wypłaty w miesiącu
Suma punktów w miesiącu wymaganych do uzyskania maksymalnej kwoty wypłatyMaksymalna kwota wypłaty bez punktów w danym miesiącu
Podstawowy€ 500€ 1,000€0
Brązowy€ 750€ 1,500€ 500
Srebrny€ 1,000€ 2,000€ 500
Złoty€ 3,000€ 6,000€ 500
Platynowy€ 5,000€ 10,000€ 500
Diamentowy€ 10,000€ 20,000€ 500

Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących polityki wypłat lub procedur weryfikacyjnych.

  • Maksymalna kwota wypłaty nie może być większa niż kwota wymieniona w tabeli, niezależnie od liczby zgromadzonych punktów. W celu osiągnięcia maksymalnej kwoty wypłaty można złożyć więcej niż jeden wniosek o wypłatę. ** Wszystkie wymagania dotyczące uzyskania statusu VIP lub wejścia na nowy poziom VIP można znaleźć w naszej sekcji VIP.

Gromadzenie punktów rozpoczyna się na początku każdego miesiąca. Jeśli punkty nie zostaną wykorzystane w danym miesiącu, zostaną automatycznie skasowane.

Aby anulować wniosek o wypłatę, należy kliknąć przycisk „Wypłata” znajdujący się w lewym dolnym rogu ekranu. Można tam zobaczyć, czy wniosek o wypłatę nadal oczekuje na zatwierdzenie. Kliknij przycisk „Anuluj wypłatę”, aby przywrócić środki na konto.

Historię wypłat można wyświetlić w „Historii transakcji” dostępnej w sekcji Kasa w menu głównym. Znajdziesz tam pełną listę wszystkich wniosków o wypłatę – zarówno tych, które zostały przetworzone, jak i tych, które zostały anulowane. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz uzyskać pomoc w zakresie wypłat lub w innych sprawach.

Czas Realizacji Wypłat

MetodaPrzetwarzanie
DostarczenieŁącznie
Przelew2 dni robocze4-8 dni roboczychdo 10 dni roboczych
Karty VISA/kredytowe
2 dni robocze4-8 dni roboczych
do 10 dni roboczych
Skrill2 dni robocze2 dni roboczedo 4 dni roboczych
Neteller2 dni robocze2 dni roboczedo 4 dni roboczych
  • Należy pamiętać, że sobota i niedziela, a także dni wolne od pracy nie są dniami roboczymi. ** Niektóre z wymienionych powyżej opcji wypłaty mogą nie być dostępne w Twoim kraju.

Po upływie 2 dni roboczych status wniosku o wypłatę zmieni się na ostateczny („zatwierdzony” lub „odrzucony”) i anulowanie wniosku nie będzie możliwe. Po zakończeniu przetwarzania wniosku i przesłaniu środków otrzymasz wiadomość e-mail z powiadomieniem. Zaksięgowanie środków na Twoim koncie przez dostawcę usług płatniczych lub wydawcę karty kredytowej może zająć więcej czasu. Należy pamiętać, że w rzadkich przypadkach mogą wystąpić pewne opóźnienia po stronie podmiotów zewnętrznych, na które nie mamy wpływu.

Aby uzyskać dodatkowe instrukcje, należy skontaktować się z działem pomocy technicznej za pośrednictwem czatu w lobby lub bezpośrednio z nami.